Srečanje županov od Barja do Kolpe v Loškem Potoku
Župani dvanajstih občin od Barja do Kolpe so tudi tokrat na delovnem srečanju razpravljali o aktivnostih države, ki naj bi rešile problem cestne in železniške povezave tega dela Slovenije. Delovnemu srečanju je prisostvoval župan dr. Peter Verlič.
V ponedeljek, 21. novembra 2011, so se župani od Barja do Kolpe sestali na delovnem srečanju v Loškem Potoku. Osrednja tema srečanja je bila pregled poteka aktivnosti v zadnjem mesečnem obdobju, ki so vezane predvsem na izgradnjo obvoznice na Škofljici po ljubljanskem Barju in na nadaljevanje obnove železniške proge Grosuplje – Kočevje, in sicer na odseku od Ortneka do Kočevja.
Trasa obvoznice po Barju, ki naj bi Škofljico razbremenila vsakodnevnih prometnih zastojev, kljub dogovoru s pristojnimi še vedno ni določena. Župane pa je neugodno presenetila novica, da je ogrožena tudi posodobitev železniške proge na odseku od Ortneka do Kočevja. Ministrstvo za promet namreč ni podpisalo potrebnega aneksa, izvajalec del pa se naj bi zato z gradbišča umikal in naj z obnovo železniške proge med Ortnekom in Kočevjem ne bi nadaljeval.
Župani so tako sprejeli sklep, da se bodo glede na vse zakonsko izpolnjene pogoje za nadaljevanje gradnje kočevske proge in informacijo, da so se gradbena dela na kočevski progi ustavila, ker še vedno ni podpisan aneks, kljub temu, da so sredstva zagotovljena, takoj sestali z ministrom za promet, dr. Patrickom Vlačičem.
Od sestanka pričakujejo, da bodo seznanjeni z nadaljevanjem poteka gradnje in da bodo sprejeti vsi potrebni ukrepi, da se aneks k pogodbi realizira.
Župani so sicer na srečanju v Loškem Potoku obravnavali tudi odgovore političnih strank v povezavi z dejavnostmi ob 3A razvojni osi. V predvolilnem času so vse največje stranke, ki se potegujejo za vstop v parlament, dale pisno obljubo tako za obvoznico Barje kot tudi za dokončanje železniške proge do Kočevja